به عنوان تحویل منطقهای با گسترش تجارت الکترونیک، برنامه ریزان مانند Matthias Winkenbach در حال ارائه ی راه حل هستند.
مطالعه در مورد زنجیره تأمین پس از تجارت جهانی افزایش یافته است، اما به طور عمده در شبکه های جهانی و منطقهای متمرکز شده است.
حتی قبل از رونق تجارت الکترونیک، تحویل منطقهای با پیچیدگی های بزرگ در مکان های بزرگ سریع رشد کرده است.
ماتیاس وینکنباخ، یک دانشمند تحقیقاتی در مرکز حمل و نقل و تدارکات MIT و مدیر آزمایشگاه لجستیک Megacities، میگوید: در شهر، حمل و نقلها معمولا بسیار کوچکتر و مبهم تر از حمل و نقل منطقهای هستند.
تجارت الکترونیک این پیچیدگی را به میزان قابل توجهی افزایش داده است.
Winkenbach میگوید: راه های تحویل در خانه از تجارت الکترونیکی معمولا شامل 50 تا 150 توقف در روز، بسته به نوع وسیله نقلیه است.
تجارت الکترونیک مصرف کننده همچنین احتمال شکست تحویل را افزایش میدهد که به پیچیدگی و هزینه افزوده میشود.
وینکنباخ میگوید: برنامه ریزان تحویل منطقهای در آخرین لحظه نیاز به پذیرش واقعیت جدید خرید اینترنتی را دارند، زیرا احتمال دارد که رشد کند.
در دهه های اخیر، مراکز تدارکات از شهرها به اقیانوس آرام منتقل شده اند، به طوری که به دلیل کاهش هزینه های املاک و مستغلات است.
وینکنباخ میگوید: اکنون که مردم انتظار تحویل تجارت الکترونیک را سریع تر، متناسب تر و انعطاف پذیر تر میکنند، پخش کنندگان در حال نزدیک شدن به مشتری با سیستم های چند سطحی است.
شرکت های خرده فروشی و تحویل همچنین شروع به افزایش ناوگان خود با تحویل برون سپاری به خدمات شخص ثالث نموده اند.
وینکنباخ میگوید: شرکتها با خدمات ناوگان تحت تقاضا، از جمله ارائه دهندگان تحویل crowdsourced مانند UberRUSH، آزمایش میکنند.
پیوند دادن اطلاعات GPS و دادهها در تحویل منطقهای به نظر میرسد مناسب برای داده های بزرگ است.
او میگوید: شرکتها اطلاعات زیادی برای تجزیه و تحلیل دارند، اما به نظر میرسد داده های ساده مانند معاملات، پرونده های تحویل و اطلاعات مشتری، عمدتا در خانه ذخیره میشود.
Winkenbach میگوید: برنامه ریزان مسیر اغلب از واقعیت های پیچیده فرآیند تحویل، که منجر به اشتباهات بزرگ میشود، عایق بندی میشوند.
یک راه برای ادغام این بینش از طریق ردیابی مکان است.
Winkenbach میگوید: اکثر ناوگانها اکنون دارای ردیابی GPS هستند و وضوح و دقت آن بهبود مییابد.
اطلاعات GPS و ترافیک نیز برای مسیریابی در پرواز استفاده میشود.
مبادله اطلاعات تحویل در آخرین لحظه بین شرکتها و یا حتی به اشتراک گذاری خود تحویل - دو روش اغلب نادیده گرفته شده برای بهبود خدمات است.
ویکننباخ میگوید: من در کامیون های نیمه خالی چندین شرکت تولید کننده محصولات مصرف کننده در مکزیکو سیتی که اغلب در همان زمان به مشتریان خدمات میدهند، را دیده ام.
قفسه های هوشمند، زیرساخت های هوشمند و وسایل نقلیه مستقل فراتر از GPS، انواع راه حل های تکنولوژیکی وجود دارد که میتواند تحویل در منطقه را بهبود بخشد.
وینکنباخ میگوید: مشتری معمولا از قفسه های هوشمند استفاده میکند، زیرا آنها میتوانند در هر زمانی که راحت هستند، بتوانند از بسته های خود استفاده کنند.
زیرساخت های شهر هوشمند نیز میتواند برای تحویل در منطقه استفاده شود.
وینکنباخ میگوید: شرکت هایی مانند GE و زیمنس در حال کار بر روی روشنایی خیابان هوشمند با سنسورهایی هستند که فضای پارکینگ را باز میکنند.
وسایل نقلیه مستقل در تحویل در منطقه در شهرهای با هزینه های بالای نیروی کار پیشنهاد شده است.
وینکنباخ میگوید: وسایل نقلیه مستقل ممکن است هزینه های نیروی کار را کاهش دهند، اما به هزینه های وسایل نقلیه و زیرساختها افزوده میشود.
ویدیو تحویل هواپیمای آمازون موجب تخیل شده است، اما هواپیماهای بدون سرنشین حتی مشکلات بیشتری را ایجاد میکنند.
Winkenbach، با این حال، یک برنامه بالقوه آینده برای ترکیب وسایل نقلیه خودمختار با هواپیماهای بدون سرنشین را مشاهده میکند. مقررات دولتی میتواند هر دو مانع و کمک به تحویل در منطقه شود.
او توضیح میدهد: یک مثال بد که ما در آمریکای لاتین میبینیم، دولتها محدودیت دسترسی به وسایل نقلیه تجاری را براساس نوع وسیله نقلیه اعمال میکنند. مقررات همچنین میتواند کمک کند.
Winkenbach میگوید: این موجب کاهش تراکم و بهبود بهره وری از تحویل در منطقه میشود.
وینکنباخ معتقد است که مالیات های کربن یک راه بهتر برای تنظیم تحویل در آخرین لحظه از محدودیت های دسترسی است.
لطفاً در مورد مطلب فوق ستاره بدهید :
طراحی سایت نوآوری در تجارت الکترونیک برای تحویل منطقه ای کالا راه کار ایجاد کرده است Rated 4.3 / 5 based on 5 reviews.
آیا این مقاله برای شما مفید بود؟