توییتر که از ماه گذشته ارائه قابلیت استفاده از استیکرها را برای تعدادی از کاربران خود شروع کرده بود، امروز رسما اعلام کرده که عرضه استیکرها را به پایان رسانده و حالا کلیه کاربران این شبکه اجتماعی میتوانند از آنها در پست های تصویری خود استفاده کنند.
استیکرهای مورد بحث را می توان مثل هشتگ در توییتر جستجو کرد، و آنها را در محیط ادیتور به تصاویر چسباند. امکان جستجوی استیکرها به نوبه خود قابلیت بسیار جالبی است، چرا که میتوانید با این کار تصاویری که دیگر کاربران توییتر با آنها خلق کردهاند را هم در محیط توییتر مشاهده کنید.
گفتنی است اپلیکیشن هایی مثل اسنپ چت و فیسبوک مسنجر به میزان زیادی در محبوبیت استیکرها میان کاربران کشورهای غربی موثر بوده اند. سرویس های پیام رسان آسیایی همچون LINE نیز چند سالی هست که به فروش استیکر پک های فرنچایزهای محبوب مثل Hello Kitty اقدام میکنند. با توجه به این شرایط، اقدام توییتر برای وارد شدن به جمع شبکه های اجتماعی پشتیبانی کننده از استیکرها را باید اقدامی منطقی و به جا توصیف کرد.
اگر دوست دارید یک چالش استیکر با دوستان خود به راه بیندازید، یا فقط میخواهید ببینید که عینک آفتابی به سگ تان میآید یا نه، توییتر در قسمت گوشه پایین و سمت راست تصویری که خواستار توییت کردنش هستید یک شکلک خنده اضافه کرده است.
وقتی روی آن اشاره میکنید، منویی از استیکرهای متنوع برایتان پدیدار شده که بر اساس موضوع دسته بندی شدهاند که میتوانید آنها را برای چسباندن به تصویر خود برگزیده و حالا آن را برای فالوئرهایتان توییت کنید.