همکاری فرصت های برای بودجه صندوق های دانشگاه، فرصت های کارآموزی و یک برنامه آزمایشگاه های جهانی را تا سال 2020 گسترش میدهد.
نمایندگان برنامه MIT-Germany و دانشگاه اشتوتگارت (USTUTT) اخیرا برای رسیدن به شکل رسمی گسترش مشارکت راهبردی که ابتدا در سال 2015 ایجاد شد، گرد هم آمدند. هدف از این توافق، برقراری ارتباط نزدیک بین دو دانشگاه در هر دو تحقیق و تدریس است.
پروفسور مارکوس بئلر، مدیر دانشکده MIT-آلمان و رئیس دانشکده مهندسی عمران و محیط زیست، از دانشکده علوم شیمی و مواد و مهندسی از USTUTT دریافت کرد و هر دو دانشگاه را خوب میداند. من از تجدید قرارداد مشارکت بین MIT و دانشگاه اشتوتگارت هیجان زده شده ام و منتظر دیدن بسیاری از همکاری های جدید است که آن را قادر میسازد، او میگوید. این همکاری برای ما بسیار مهم است، زیرا کار مشترک دانشمندان و دانش آموزان از هر دو دانشگاه، راه های جدیدی برای اکتشافات با تاثیر بالا در علوم و مهندسی ارائه میدهد. جاستین لوئی، مدیر برنامه MIT-Germany، موافق است. بنیاد تحقیقاتی آلمان، اخیرا جایزهی چندین میلیون یورو را به دانشگاه اشتوتگارت [دانش دادهی یکپارچهی دادهها و طراحی مجتمع محاسباتی و ساخت و ساز برای معماری] نشان میدهد که چگونه در خط مقدم تحقیق قرار دارد.
ولفگانگ هولتکمپ، مشاور ارشد امور بین الملل در USTUTT، توجه ویژهای به مفاهیم نوآورانه در تحقیقات و آموزش هایی که USTUTT پیاده سازی میکند، و اهداف شایسته پشت همکاری با MIT. ما میخواهیم دانش و استراتژی هایی برای توسعه معنی دار و پایدار ارائه دهیم. تحقیقات اولیه ما هر دو دانش محور و مربوط به کاربرد است، Holtkamp میگوید. [این همکاری] یک محقق برجسته، معلمان برجسته و دانش آموزان بسیار متعهد را از هر دو طرف آتلانتیک به ارمغان میآورد تا امروز، دنیای فردا را طراحی، آزمایش و تجربه کند.
MIT علم و فناوری (MISTI)، بخشی از مرکز مطالعات بین المللی در دانشکده علوم انسانی، هنر و علوم اجتماعی، دانشجویان و اعضای هیئت علمی را با پژوهشگران و شرکای تجاری در خارج از کشور متصل میکند. در میان MISTI، مشارکت برنامه MIT-Germany با مراکز USTUTT در اطراف یک صندوق صندوق فکری، فرصت های کارآموزی و یک برنامه آزمایش جهانی آموزشی.
از طریق MIT آلمان - دانشگاه استوارت گارد صندوق، بخشی از صندوق جهانی دانه MISTI (GSF)، محققان در دو دانشگاه این فرصت را برای درخواست کمک های مشترک برای پروژه های تحقیقاتی در مرحله اولیه همکاری و ایجاد همکاری های جدید بین المللی. به هر رشتهای باز میشود، متقاضیان GSF تشویق میشوند که دانشجویان مقطع کارشناسی و فارغ التحصیل در این پروژهها را شامل کنند. تا به امروز پنج پروژه سرمایه گذاری بین محققین MIT و USTUTT وجود دارد:.
پردازنده های کوانتومی در الماس: پائولا کاپپلارو، استاد دانشکده علوم و مهندسی هسته ای، و یورگ وراچترپ، استاد فیزیک USTUTT.
تحلیل سیستم نظر سنجی سیستم های قابل اعتماد در حوزه خودرو: نانسی لوزون، استاد هواشناسی و فضانوردی MIT، و استفان واگنر، استاد فناوری اطلاعات و ارتباطات ایالات متحده آمریکا.
مهندسی گیت-پشته برای گیت های کنترل ترانزیستور MOS با کیفیت بالا برای ترانزیستورهای میدان مغناطیسی مبتنی بر ژن: عیسی دل آلامو، استاد مهندسی برق و علوم کامپیوتری و مدیر آزمایشگاه های فناوری Microsystems، و یورگ شولز، استاد برق و تکنولوژی USTUTT.
الکترو کرومیک فیبرهای فتوشاپ پاسخگو: Mathias Kolle، استاد MIT استاد مهندسی مکانیک، و سابین Ludwigs، USTUTT استاد شیمی.
کنترل مؤثر و امن شبکه های فیزیکی شبکه های بزرگ شبکه: مونتر دهله، استاد MIT و عضو هیئت مدیره مهندسی برق و علوم رایانه، و فرانکل آلگور، استاد مهندسی مکانیک USTUTT، مدیر موسسه نظریه سیستم و کنترل اتوماتیک.
همانطور که Mathias Kolle MIT و Sabine Ludwigs در USTUTT در گزارش مشترک خود اشاره کردند، این بودجه برای شروع پروژه مشترک. این گزارش مینویسد: صندوق بذر به ما اجازه داده است تا به نقطهای برسیم که پتانسیل ایدهی ما را ارزیابی کرده ایم و میتوانیم به طور هدفمند برای تحقق آن کار کنیم. اعضای تیم، که انتظار میرود نتایج تجربی خود را در یک مقاله منتشر کنند، شامل این میشود که امیدوار هستند که کارشان فرصت هایی را در تقاطع پلیمرهای رسانا و ساختارهای فوتونی ایجاد کند. تحقیقات آنها شامل چندین بازدید دانشجویی از آزمایشگاه های همکار خود بود: از دانشگاه MIT، دانشجویان دکتری جوزف سندت، سارا ناگلبرگ و بن میلر، و همچنین دانشجوی دکترا USTUTT Carsten Dingler. این تبادل دانش آموزان را قادر میسازد تا از محیط تحقیقاتی همتای خود غافل گیرند. آنها بینش دقیقی راجع به تغییرات فرهنگ در آزمایشگاه های تحقیقاتی مختلف به دست آوردند و چیزی در مورد دامنه وسیع پروژهها آموختند.
علاوه بر مشارکت در تحقیقات علمی بین المللی، دانش آموزان از هر دو دانشگاه نیز میتوانند از طریق همکاری و آموزش و پرورش و آموزش آن اقدام کنند. بهورودین تربلیک، مدرک فیزیک و مهندسی برق، در تابستان گذشته در برنامه دانشگاهی اشتوتگارت برای تجربیات تحقیقاتی (SUPER) شرکت کرد، جایی که او در تحقیق بر روی اتم های هیدروژنی در محدوده های محکم انجام داد، که در زمینه توسعه انواع نیمه هادی های جدید کاربرد دارد. از آنجا که این پروژه اهمیت زیادی نداشت، من مجبور بودم الگوریتم های جدیدی را برای مقابله با آن پیدا کنم. از طریق SUPER، که او میگوید زمین مناسب را برای تبادل اطلاعات علمی ایجاد میکند، Trbalic شدیدا به عنوان دانشجوی مهمان پشتیبانی شد. او میگوید: من زمان، فضا و منابع را برای بررسی منافع من در فیزیک، اما همچنین برای کشف آلمان بودم.
دانش آموزان هر دو مؤسسه نیز از طریق برنامه آزمایشگاه های جهانی تدریس MISTI همکاری میکنند که به دانش آموزان MIT اجازه میدهد تا در ماه ژانویه درمورد موضوعات STEM در خارج از کشور فعالیت های مستقل فعالیت MIT. مشارکت با USTUTT شامل سطح عمیق تر همکاری دانش آموزان، مشارکت دانش آموزان MIT با دانشجویان فارغ التحصیل USTUTT برای پیشگیری از مدولا و موضوعات است. تیم USTUTT پس از بازدید از MIT در بهار به منظور پیوستن به همکاران آموزش MIT خود، برای تجربه هر دو محوطه دانشگاه و دستیار MIT آموزش از دست رفته و برای بررسی فرصت های آینده ممکن است در MIT.
رایلی دیویس، ارشد مهندسی مکانیک، با دانشجویان USTUTT برای آموزش رشته های STEM در اشتوتگارت کار میکرد. دیویس میگوید: دانش سیستم نظام آموزش و پرورش و فرهنگ محلی که دانشجویان USTUTT آن را ارائه دادند بسیار مفید بود وقتی که من درس های خود را آماده کرده بودم و به جامعه محلی دانشگاهی وارد شدم، در حالی که معرفی سبک های یادگیری MIT بود.
آندریا شون، دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی برق و فناوری اطلاعات در USTUTT، بعد از گذراندن یک هفته در ماه آوریل در MIT و سه دانشجوی دیگر USTUTT، جنبه بین فرهنگی برنامه را نیز ارزیابی میکند. ما بسیاری از افراد الهام بخش را ملاقات کردیم و در مورد MIT و همکاری با دانشگاه ما آموختیم. این تجربه بین فرهنگی فوق العاده برای همه ما بسیار جالبی بود و برای سالهای آینده به یادماندنی خواهد بود.
لطفاً در مورد مطلب فوق ستاره بدهید :
طراحی سایت MIT آلمان و دانشگاه اشتوتگارت همکاری خود را گسترش می دهند Rated 4 / 5 based on 1 reviews.
آیا این مقاله برای شما مفید بود؟